הסערה חוזרת • בית המשפט קבע: טקס ההטבלה לנצרות – יתקיים בשבת הקרובה

    ארי וידר 2 Comment on הסערה חוזרת • בית המשפט קבע: טקס ההטבלה לנצרות – יתקיים בשבת הקרובה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר מאבק שניהלו הנציגים הדתיים ברעננה ולאחר שרתמו את העירייה למנוע ממיסיונרים לערוך טקס המרה לנצרות במתנ"ס עירוני בעיר, החליטה שופטת בית המשפט המחוזי מרכז לקבל את עתירת המיסיונרים ולחייב את עיריית רעננה לאפשר להם לערוך את הטקס.

    כזכור, קבעו המיסיונרים מלכתחילה שני תאריכים לאירוע. האירוע שאמור היה להיערך לפני שבועיים בוטל על ידי העירייה וגם עתירה של המיסיונרים לבית המשפט לא הצליחה למנוע את הביטול.

    בתום הדיון אתמול קבעה השופטת ורדה מרוז כי היא מחייבת את העירייה לאשר את קיומו של אירוע השמד בשבת הקרובה במרכז הספורט העירוני ברעננה.

    בתום התכנסות חירום שקיימו נציגי העירייה בראשות ראש העיר זאב ביילסקי ובהשתתפות הסיעה הדתית, הליכוד וסיעות נוספות, הוחלט על דעת כולם לערער מידית בבג"ץ על ההחלטה האומללה של בית המשפט המחוזי בלוד, בתקווה שבג"ץ יהפוך את ההחלטה ויאסור על המיסיונרים לערוך את אירוע השמד בשבת הקרובה.

    סגן ראש העיר חיים גולדמן אמר כי הוא כואב את החלטת בית המשפט המחוזי בלוד, "חבל שבית המשפט בחר להתעלם מרגשות אלפי תושבי רעננה והעדיף להזדהות עם כת עדי השם המסוכנת", אמר.

    בשיחה לאתר 'קול חי' הוסיף גולדמן ואמר "זה ביזיון אם כך יהיה. אנחנו מתכוונים לערער לבית המשפט העליון במטרה למנוע או לפחות לעכב את ההחלטה".

    בתוך כך, פרסם בימים אלו רב העיר, הגר"י פרץ שליט"א, איגרת מיוחדת בכתב ידו בה הוא מודה ליד לאחים על הובלת המערכה בנושא כאוב זה. "אנו תפילה לה' יתברך", כותב הרב מתמצית דם לבו "שהתכנית הזדונית לא תצא לפועל. יהודים לאורך כל הגלות הארוכה מסרו נפשם על קידוש ה' כדי לא להמיר את דתם. אוי לנו לבושה הנוראה שכאן בארץ הקודש מעבירים יהודים על דתם", כותב הגר"י פרץ.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בושה אני חוזר אחרי דיברי הרב פרץ.